Winkelmand
Producten 0
Gelukt! Het product zit in je winkelmand.
Menu

What's on your mind

Shop

Categorieën

Zoeken
Inloggen of registreren

Als je een account aanmaakt, ga je akkoord met onze voorwaarden. Lees in onze privacyverklaring hoe we met je gegevens omgaan.

Inloggen
Registreren

Als je een account aanmaakt, ga je akkoord met onze voorwaarden. Lees in onze privacyverklaring hoe we met je gegevens omgaan.

Wachtwoord vergeten?

Ben je je wachtwoord vergeten? Voer je e-mailadres in. Je ontvangt een link via e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Nieuw wachwoord

Er is een e-mail verstuurd met instructies voor het instellen van een nieuw wachtwoord.

Klantenservice

Bestellen en bezorgen

Mijn bestelling is onvolledig geleverd. Wat nu?

Het kan voorkomen dat een besteld artikel toch niet op voorraad blijkt te zijn als wij uw bestelling verwerken. Erg vervelend natuurlijk. Als dit het geval is, ontvangt u vooraf een e-mail waarin dit wordt aangegeven. Heeft u geen mail ontvangen en mist u toch een artikel, neem dan contact op met de klantenservice.

Staat uw vraag er niet bij dan kunt u contact opnemen onze klantenservice per mail aan klantenservice@beekmangroup.nl of telefonisch op +31 (0)34 626 90 80. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 – 17.00 uur.

Mijn pakketje is niet geleverd. Hoe kan dit?

Als het pakket niet is bezorgd check dan eerst waar het is via de ‘Track & Trace’ link in de e-mail met de verzendbevestiging. Via de desbetreffende verzender kunt u zien waar uw pakketje zich bevindt. Indien u uw pakket niet zelf in ontvangst heeft genomen adviseren wij u om even navraag te doen bij uw eventuele huisgenoten en/of buren. De kans is groot dat iemand anders uw pakket in ontvangst heeft genomen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen direct een onderzoek starten om te achterhalen waar uw pakket zich nu bevindt.

Hoe zit het met de verzendkosten?

De verzend- en retourkosten zijn voor eigen rekening.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt binnen 5 werkdagen verzonden. Mocht uw bestelling niet binnen 5 werkdagen verzonden zijn dan ontvangt u hierover een bericht van ons.

Waar vind ik de orderbevestiging?

Direct na het bestellen ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Heeft u deze mail niet ontvangen, dan kan het zijn dat deze in uw ongewenste mail/ spambox terecht is gekomen. Kunt u de e-mail hier ook niet vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatst u door een artikel aan het winkelmandje toe te voegen. Door op de button ‘In winkelmand’ te klikken plaatst u het artikel in het winkelmandje. Nu kunt u ervoor kiezen om direct af te rekenen (bekijk winkelwagen) of u kunt eerst nog verder winkelen.

Contact
We staan je graag te woord

Kom je er zelf niet uit? Dan helpen we je persoonlijk verder. Stuur ons een e-mail of bel met de klantenservice.

+(31) (0) 346 269 080 info@dyanne.nl