Klantenservice

Waarmee kunnen wij u helpen?

U vindt hier antwoorden op veelvoorkomende onderwerpen en/ of vragen. Komt u er niet uit of staat uw vraag er niet bij dan kunt u contact met ons opnemen via [email protected] of via ons telefoonnummer +(31) (0) 346 269 080.

Klik op de desbetreffende vraag hieronder om direct naar de toelichting te gaan.

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatst u door een artikel aan het winkelmandje toe te voegen.

Door op de button ‘Toevoegen aan winkelwagen’ te klikken plaatst u het artikel in het winkelmandje. Nu kunt u ervoor kiezen om direct af te rekenen (bekijk winkelwagen) of u kunt eerst nog verder winkelen.

Orderbevestiging

Direct na het bestellen ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Heeft u deze mail niet ontvangen, dan kan het zijn dat deze in uw ongewenste mail/ spam box terecht is gekomen. Kunt u de e-mail hier ook niet vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat moet ik doen als mijn betaling is mislukt?

Als uw betaling niet is gelukt, controleer of het bedrag niet is afgeschreven van uw rekening. Als het niet is afgeschreven dan is de bestelling niet betaald en kunt u uw bestelling opnieuw plaatsen. Is het bedrag wel afgeschreven van uw rekening dan is de betaling gelukt en zal u een orderbevestiging ontvangen.

Waarom is mijn Klarna aankoop niet goedgekeurd?

Als u heeft gekozen voor Klarna achteraf betalen dan wordt er eerst een check gedaan vanuit Klarna om te kijken of u kunt bestellen voor het gekozen bedrag.

Bij deze check kijkt Klarna naar drie factoren, namelijk: uw betalingsgeschiedenis, het bedrag, en in sommige gevallen externe informatie van een kredietbureau. Het gaat om een combinatie van factoren die bepaalt of de aankoop goedgekeurd kan worden.

Als het niet lukt om achteraf te betalen kunt u de bestelling afronden door een andere betaalmogelijkheid te kiezen.

Ik heb betaald met iDEAL maar geen orderbevestiging ontvangen

Controleer of het bedrag is afgeschreven van uw rekening. Als er niets is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt. Plaats de bestelling opnieuw. Wanneer het bedrag wel is afgeschreven van uw rekening en u nog geen orderbevestiging heeft ontvangen, dan raden wij u aan om even te wachten. Bekijk eventueel uw ongewenste mail/ spam box. Het kan enige tijd duren voordat wij de betaling ontvangen. Als u na een uur nog geen orderbevestiging van ons heeft ontvangen, neem dan contact op met klantenservice. Met behulp van uw ordernummer kunnen wij u verder helpen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om uw item(s) te retourneren. U ontvangt hiervoor een retour adreslabel en retourformulier bij je bestelling. Het artikel dient ongebruikt en voorzien van de originele verpakking geretourneerd te worden. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Mocht u het retour adreslabel kwijt zijn geraakt, dan kunt u het retourpakket opsturen naar:
Beekman Group
t.a.v. Afd. Retouren
De Corridor 21C
3621 ZA Breukelen

Vul uw gegevens zo duidelijk en volledig mogelijk in op het bijgevoegde retourformulier en stuur deze met het pakket mee. Zonder deze gegevens kunnen wij de retournering niet verder verwerken. Retourzendingen die hier niet aan voldoen worden niet vergoed.

De verantwoordelijkheid voor het pakket ligt bij u totdat de Beekman Group het in ontvangst heeft genomen. De Beekman Group is dus niet aansprakelijk voor eventueel verlies of beschadiging. De verwerking van uw retour kan tot 5 werkdagen duren. Binnen 10 werkdagen nadat de Beekman Group uw pakket heeft ontvangen, wordt het verschuldigde aankoopbedrag teruggestort op de rekening of creditcard waarmee u betaald heeft.

Is het mogelijk om artikelen om te ruilen?

Gebruik hiervoor het bijgevoegde omruilformulier. Vul dit formulier volledig in en geef aan welke maat u wilt ontvangen. Voeg dit formulier toe aan de retourzending van de verkeerde maat en stuur dat naar het retouradres. Na ontvangst van dit pakket sturen wij u de juiste maat toe. Als de gewenste maat niet op voorraad is, storten we het bedrag van het geretourneerde artikel terug. Als u twijfelt over een maat dan kunt u het maattabel checken of contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen u adviseren welke maat het best voor u geschikt is.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt binnen 5 werkdagen verzonden. Mocht uw bestelling niet binnen 5 werkdagen verzonden zijn dan ontvangt u hierover een bericht van ons.

Hoe zit het met de verzendkosten?

De verzend- en retourkosten zijn voor eigen rekening.

Mijn pakketje is niet geleverd

Als het pakket niet is bezorgd check dan eerst waar het is via de ‘Track & Trace’ link in de e-mail met de verzendbevestiging. Via de desbetreffende verzender kunt u zien waar uw pakketje zich bevindt. Indien u uw pakket niet zelf in ontvangst heeft genomen adviseren wij u om even navraag te doen bij u eventuele huisgenoten en/of buren. De kans is groot dat iemand anders uw pakket in ontvangst heeft genomen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen direct een onderzoek starten om te achterhalen waar uw pakket zich nu bevindt.

Mijn pakketje of artikel is beschadigd

Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Graag zien we de volgende informatie:

Bij een beschadigd artikel:

  • Uw naam + ordernummer
  • Een foto van de gehele omvang van het artikel
  • Een close-up foto van de schade van het artikel
  • Onze klantenservice zal de melding beoordelen en u een retourlabel sturen wanneer dit van toepassing is.

Bij een klacht:

  • Uw naam + ordernummer
  • Een foto van de gehele omvang van het artikel
  • Een close-up foto van het onderdeel van het artikel waar de klacht over gaat
  • Onze klantenservice zal de klacht beoordelen en u de vervolgprocedure laten weten.

Bij een beschadigd pakketje:

  • Uw naam + ordernummer
  • Een foto van de gehele omvang/ buitenkant van het pakket, waarbij ook het pakketlabel zichtbaar is
  • Een foto van alle beschadigingen die u aantreft in de verpakking

Mijn bestelling is onvolledig geleverd

Het kan voorkomen dat een besteld artikel toch niet op voorraad blijkt te zijn als wij uw bestelling verwerken. Erg vervelend natuurlijk. Als dit het geval is, ontvangt u vooraf een e-mail waarin dit wordt aangegeven. Heeft u geen mail ontvangen en mist u toch een artikel, neem dan contact op met de klantenservice.

Staat uw vraag er niet bij dan kunt u contact opnemen onze klantenservice per mail aan [email protected] of telefonisch op +31 (0)34 626 90 80. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 – 17.00 uur.