Winkelmand
Producten 0
Gelukt! Het product zit in je winkelmand.
Menu

What's on your mind

Shop

Categorieën

Zoeken
Inloggen of registreren

Als je een account aanmaakt, ga je akkoord met onze voorwaarden. Lees in onze privacyverklaring hoe we met je gegevens omgaan.

Inloggen
Registreren

Als je een account aanmaakt, ga je akkoord met onze voorwaarden. Lees in onze privacyverklaring hoe we met je gegevens omgaan.

Wachtwoord vergeten?

Ben je je wachtwoord vergeten? Voer je e-mailadres in. Je ontvangt een link via e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Nieuw wachwoord

Er is een e-mail verstuurd met instructies voor het instellen van een nieuw wachtwoord.

Klantenservice

Betalen

Ik heb betaald met iDEAL maar geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?

Controleer of het bedrag is afgeschreven van uw rekening. Als er niets is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt. Plaats de bestelling opnieuw. Wanneer het bedrag wel is afgeschreven van uw rekening en u nog geen orderbevestiging heeft ontvangen, dan raden wij u aan om even te wachten. Bekijk eventueel uw ongewenste mail/ spam box. Het kan enige tijd duren voordat wij de betaling ontvangen. Als u na een uur nog geen orderbevestiging van ons heeft ontvangen, neem dan contact op met klantenservice. Met behulp van uw ordernummer kunnen wij u verder helpen.

Waarom is mijn Klarna-aankoop niet goedgekeurd?

Als u heeft gekozen voor Klarna achteraf betalen dan wordt er eerst een check gedaan vanuit Klarna om te kijken of u kunt bestellen voor het gekozen bedrag.

Bij deze check kijkt Klarna naar drie factoren, namelijk: uw betalingsgeschiedenis, het bedrag en in sommige gevallen externe informatie van een kredietbureau. Het gaat om een combinatie van factoren die bepaalt of de aankoop goedgekeurd kan worden.

Als het niet lukt om achteraf te betalen kunt u de bestelling afronden door een andere betaalmogelijkheid te kiezen.

Wat moet ik doen als mijn betaling is mislukt?

Als uw betaling niet is gelukt, controleer of het bedrag niet is afgeschreven van uw rekening. Als het niet is afgeschreven dan is de bestelling niet betaald en kunt u uw bestelling opnieuw plaatsen. Is het bedrag wel afgeschreven van uw rekening dan is de betaling gelukt en zal u een orderbevestiging ontvangen.

Contact
We staan je graag te woord

Kom je er zelf niet uit? Dan helpen we je persoonlijk verder. Stuur ons een e-mail of bel met de klantenservice.

+(31) (0) 346 269 080 info@dyanne.nl