Klantenservice
Ruilen en retourneren
Mijn pakketje of artikel is beschadigd. Wat moet ik doen?
Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Graag zien we de volgende informatie:
Bij een beschadigd artikel:
Uw naam + ordernummer;
Een foto van de gehele omvang van het artikel;
Een close-up foto van de schade van het artikel;
Onze klantenservice zal de melding beoordelen en u een retourlabel sturen wanneer dit van toepassing is.
Bij een klacht:
Uw naam + ordernummer;
Een foto van de gehele omvang van het artikel;
Een close-up foto van het onderdeel van het artikel waar de klacht over gaat;
Onze klantenservice zal de klacht beoordelen en u de vervolgprocedure laten weten.
Bij een beschadigd pakketje:
Uw naam + ordernummer;
Een foto van de gehele omvang/ buitenkant van het pakket, waarbij ook het pakketlabel zichtbaar is;
Een foto van alle beschadigingen die u aantreft in de verpakking.
Onze klantenservice zal de melding beoordelen en u een retourlabel sturen wanneer dit van toepassing is.
Is het mogelijk om artikelen om te ruilen?
Gebruik hiervoor het bijgevoegde omruilformulier. Vul dit formulier volledig in en geef aan welke maat u wilt ontvangen. Voeg dit formulier toe aan de retourzending van de verkeerde maat en stuur dat naar het retouradres. Na ontvangst van dit pakket sturen wij u de juiste maat toe. Als de gewenste maat niet op voorraad is, storten we het bedrag van het geretourneerde artikel terug. Als u twijfelt over een maat dan kunt u de maattabel checken of contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen u adviseren welke maat het best voor u geschikt is.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om uw item(s) te retourneren. U ontvangt hiervoor een retour adreslabel en retourformulier bij de bestelling. Het artikel dient ongebruikt en voorzien van de originele verpakking geretourneerd te worden. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Mocht u het retour adreslabel kwijt zijn geraakt, dan kunt u het retourpakket opsturen naar:
Beekman Group
t.a.v. Afd. Retouren
De Corridor 21C
3621 ZA Breukelen
Vul uw gegevens zo duidelijk en volledig mogelijk in op het bijgevoegde retourformulier en stuur deze met het pakket mee. Zonder deze gegevens kunnen wij de retournering niet verder verwerken. Retourzendingen die hier niet aan voldoen worden niet vergoed.
De verantwoordelijkheid voor het pakket ligt bij u totdat de Beekman Group het in ontvangst heeft genomen. De Beekman Group is dus niet aansprakelijk voor eventueel verlies of beschadiging. De verwerking van uw retour kan tot 5 werkdagen duren. Binnen 10 werkdagen nadat de Beekman Group uw pakket heeft ontvangen, wordt het verschuldigde aankoopbedrag teruggestort op de rekening of creditcard waarmee u betaald heeft.
Kom je er zelf niet uit? Dan helpen we je persoonlijk verder. Stuur ons een e-mail of bel met de klantenservice.
+(31) (0) 346 269 080 info@dyanne.nl