Ik ben geboren in een ondernemersgezin in Hilversum en groeide op in Huizen. Al op jonge leeftijd voelde ik een sterke drang om de wereld mooier te maken. Mijn ouders leerden me dat alles mogelijk is als je ergens echt voor gaat. Na een commerciële modeopleiding begon mijn carrière als PR-manager bij Radio Noordzee Nationaal, gevolgd door een functie bij platenmaatschappij BMG. Daar ontdekte ik de invloed van styling en besloot mijn eigen bedrijf te starten: Beekman Imago Group. BMG werd mijn eerste klant.
Mijn bekendheid groeide door tv-programma’s als Looking Good, Look of Love en Mijn Mooiste Dag. Zo ontstonden ook trainingen en workshops met focus op zowel uitstraling als innerlijke kracht. Grote merken als Livera, Wehkamp en C&A schakelden mij in voor hun imago. Hieruit ontstond ook het merk DYANNE.
Ondanks tegenslagen, zoals een zware zwangerschap, inbraak en hersenschudding, bleef ik mijn bedrijf vernieuwen. In 2010 breidde ik uit met bedrijfskleding, met McDonald’s Nederland als eerste klant. Inmiddels is Beekman Imago Group, samen met joint ventures als Groenendijk, toonaangevend in de branche. Privé ben ik een trotse moeder van een zoon en twee prachtige liefdochters. Wat ik als vijfjarige voelde, leef ik nu: ik maak de wereld mooier — met liefde, kracht en door altijd te blijven stijgen.